Mange virksomheder oplever, at det er svært at opretholde kvaliteten og styre omkostningerne, samtidigt med at de også skal overholde projektets tidsplan. Disse problemer påvirkes naturligvis af flere forskellige faktorer.
Hos Prevas har vi arbejdet med flere tusinde forskellige kunder – fra små og mellemstore virksomheder til multinationale selskaber. Nogle af de vigtigste succeskriterier, som vi har fundet frem til i forbindelse med dette samarbejde, er, at man skal anvende en proaktiv risikohåndtering i projektet og have veldefinerede processer til planlægning, udførelse og opfølgning. Alt dette er naturligvis noget, som alle forretningsorienterede projektledere fokuserer på, men for at opretholde den bedste praksis i alle dele af en stor organisation er det klogt at integrere dette i organisationen.
Hos Prevas har vi formaliseret vores kollektive viden om, hvordan man bedst planlægger, udfører og følger op på et projekt, i en standardfunktion, som vi kalder Project Management Office. Project Management Office fungerer som en central supportfunktion, der bruges til at gennemgå projektplanerne og foretage risikovurderinger i hele projektets løbetid. Project Management Office består af nogle af vores mest erfarne projektledere, og vi ser det som en afgørende faktor for vores evne til at levere projekter til tiden.
Vores resultater er enestående – ca. 9 ud af 10 projekter leveres til tiden!
Giv os gerne flere udfordringer
Siden starten i 1985 har vi løst titusindvis af udfordringer sammen med vores kunder – inden for de fleste brancher.
Kontakt os
Kontakt os i dag, hvis du vil vide mere om, hvilke løsninger vi kan tilbyde din virksomhed.